Czekamy właśnie na Ciebie, jeżeli potrafisz samodzielnie planować i organizować czas pracy, lubisz pracować w zespole, masz głowę pełną pomysłów, nie boisz się nowych wyzwań i chętnie podnosisz swoje kwalifikacje;
Wspieramy się i wspólnie pokonujemy wyzwania jakie stoją przed III sektorem, także te które czasem utrudniają nam codzienną pracę. Bardziej niż kierunkowe wykształcenie i doświadczenie w branży NGO, cenimy sobie zaangażowanie, gotowość do podnoszenia swojej wiedzy i kwalifikacji dla osiągania celów zawodowych poprzez współprace.
Pracując z nami poczujesz sprawczość, satysfakcję oraz radość z osiąganych wspólnie celów.
Jakie obowiązki czekają na Ciebie?
- Opracowanie i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań w obszarze edukacji zdrowotnej prowadzonej przez Fundacje Bank Mleka Kobiecego za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji (strona www, Facebook, Instagram, Youtube).
- Planowanie i prowadzenie działań edukacyjnych dla pracowników banków mleka oraz kadry medycznej szpitali współpracujących z bankami mleka na temat działalności banków mleka oraz znaczenia żywienia noworodków i niemowląt mlekiem kobiecym.
- Kontrola merytoryczna treści rozpowszechnianych przez Fundacje BMK w formie elektronicznej i drukowanej ( ulotki, blog, wpisy w mediach społecznościowych) pod katem zgodności z aktualną wiedzą naukową.
- Ścisła współpraca ze specjalistą ds. komunikacji zewnętrznej oraz członkami Rady Naukowej Fundacji.
- Utrzymywanie relacji z kluczowymi dla Fundacji ekspertami medycznymi.
Wymagania konieczne związane ze stanowiskiem:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z naukami biologicznymi, medycznymi i naukami o zdrowiu, naukami o żywieniu.
- Znajomość pakietu Microsoft Office 365.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie dydaktyczne i udokumentowane zaangażowanie w popularyzację nauki.
Oferujemy Tobie:
- Elastyczny czas pracy, umożliwiający łączenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym i rozwojem innych pasji;
- Możliwość pracy z domu lub w pełni wyposażonym biurze w Warszawie przy ul. Zwoleńskiej 81;
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, podnoszenia kwalifikacji i kompetencji poprzez uczestnictwo w szkoleniach;
- Kontakt z interdyscyplinarnym środowiskiem naukowców, klinicystów, pasjonatów zaangażowanych w budowanie właściwego otoczenia dla najmniejszych i najbardziej potrzebujących dzieci.
Jak aplikować?
Prześlij CV na adres: biuro@bankmleka.pl do dnia 01.10.2024 r., w tytule maila wpisując: „Specjalista/ka ds. edukacji medycznej”.
Prosimy również o dopisanie klauzuli dot. przetwarzania danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim liście motywacyjnym, CV i załączonych dokumentach na potrzebę przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Fundację Bank Mleka Kobiecego z siedzibą w Warszawie (04-937) przy ul. Podkowy 128J.”