Fundacja Bank Mleka Kobiecego rozpoczyna realizację projektu pt. “Milknet – sieć regionalnych banków mleka w Polsce” dotowanego z środków Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata – 2018-2030 PROO Priorytet 1a. Wobec powyższego poszukujemy osoby do pracy na stanowisku specjalisty ds. pozyskiwania funduszy (fundraiser).
Zakres obowiązków:
- współtworzenie i realizacja strategii pozyskiwania funduszy przez Fundację Bank Mleka Kobiecego;
- gotowość do ciągłej współpracy z Zespołem Fundacji, Szpitalami zrzeszonymi w sieci banków mleka w Polsce oraz szerszym środowiskiem medycznym, a także z innymi potencjalnymi sponsorami, partnerami;
- budowanie i utrzymywanie relacji z darczyńcami, sponsorami oraz partnerami;
- prowadzenie kampanii fundraisingowych;
- monitorowanie i raportowanie wyników prowadzonych działań fundraisingowych;
- tworzenie materiałów promocyjnych oraz prezentacji dla potencjalnych darczyńców i sponsorów;
- organizacja kampanii mających na celu pozyskanie darczyńców;
- negocjowanie warunków współpracy i umów;
- współtworzenie ofert i kampanii reklamowych;
- troska o relacje ze społecznością osób przekazujących darowizny na działalność statutową Fundacji Bank Mleka Kobiecego.
Wymagania:
- wysoka kultura osobista;
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- podstawowe umiejętności negocjacyjne;
- umiejętność raportowania swoich działań;
- samodzielność w działaniu i umiejętność wychodzenia z inicjatywą;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość technik i narzędzi fundraisingowych;
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem funduszy;
- doświadczenie pracy w środowisku NGO.
Oferujemy:
- pracę w przyjaznym środowisku umożliwiającym łączenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym i rozwojem innych pasji;
- pracę w niepełnym wymiarze godzin, z wynagrodzeniem zagwarantowanym budżetem projektu „Milknet – sieć regionalnych banków mleka w Polsce” na okres 09.2024 – 30.06.2026 (z możliwością przedłużenia);
- możliwość realnego wpływu na rozwój Fundacji Bank Mleka Kobiecego i zwiększenie zakresu działań na rzecz jej beneficjentów – wcześniaków, dzieci chorych i pozbawionych dostępu do mleka matki;
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej;
- możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach;
- dostęp do interdyscyplinarnego środowiska opartego na pracy naukowej, dobrych praktykach, międzynarodowym doświadczeniu i otwartego na dialog.
Jak aplikować:
Prześlij CV na adres: biuro@bankmleka.pl do dnia 10. września 2024 r., w tytule maila wpisując: „Specjalistka/specjalista ds. fundraisingu”. Ponadto, zamiast listu motywacyjnego, prosimy o przesłanie własnej wideoprezentacji (do 60 sekund). Nagranie prześlij jako link do serwisu YouTube lub poprzez Google Drive.
Prosimy również o dopisanie klauzuli dot. przetwarzania danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim liście motywacyjnym, CV i załączonych dokumentach na potrzebę przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Fundację Bank Mleka Kobiecego z siedzibą w Warszawie (04-937) przy ul. Podkowy 128J.”